Service

U bent zakelijke klant en wilt snel en efficiënt een service-aanvraag indienen. Dat kan via ons serviceformulier.
Grohe, Sunshower en Hotbath willen dat u uw serviceverzoek rechtstreeks bij hen indient, dus niet via de groothandel.
Tip: vul zoveel mogelijk velden in, dan kunnen we uw aanvraag sneller in behandeling nemen.

Maak uw keuze: sanitair of tegels

Tegels worden als regel nooit retour genomen
Uitzonderingen worden vermeld op uw offerte en orderbevestiging. Retourkosten (administratie- en magazijnkosten) bedragen 25% van aankoopprijs met een minimum van € 50,= per retourname. Tegels die retour genomen worden, moeten geïntegreerd kunnen worden in de voorraad partij. Dit betekend dat de tegels uit hetzelfde “verfbad” moeten komen. We kunnen dit controleren aan de hand van het tintnummer van de tegel (lees: tint – charge – tono – shade) die vermeld staat op de verpakking.

Grohe, Hotbath en Sunshower willen dat u uw serviceverzoek rechtstreeks bij hen indient, dus niet via de groothandel

Grohe servicepagina
Hotbath servicepagina
Sunshower servicepagina

Arnold Lammering neemt geen serviceverzoeken voor producten van deze fabrikanten in behandeling.

Gegevens van uw bedrijf

Gegevens van particulier

Gegevens artikelen voor gewenste service

Alleen volle dozen worden geaccepteerd

De reden van uw service-aanvraag

Eventueel kunt u foto's toevoegen

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: jpg jpeg png.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: jpg jpeg png.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: jpg jpeg png.
Spamcontrole
We willen graag spam voorkomen
Image CAPTCHA

We helpen u graag met uw service-aanvraag