Service

U bent zakelijke klant en wilt snel en efficiënt een service-aanvraag indienen. Dat kan via ons serviceformulier.
Grohe, Sunshower en Hotbath willen dat u uw serviceverzoek rechtstreeks bij hen indient, dus niet via de groothandel.
Tip: vul zoveel mogelijk velden in, dan kunnen we uw aanvraag sneller in behandeling nemen.

Tegels worden als regel nooit retour genomen
Uitzonderingen worden vermeld op uw offerte en orderbevestiging. Retourkosten (administratie- en magazijnkosten) bedragen 25% van aankoopprijs met een minimum van € 50,= per retourname. Tegels die retour genomen worden, moeten geïntegreerd kunnen worden in de voorraad partij. Dit betekend dat de tegels uit hetzelfde “verfbad” moeten komen. We kunnen dit controleren aan de hand van het tintnummer van de tegel (lees: tint – charge – tono – shade) die vermeld staat op de verpakking.

Enkele fabrikanten willen dat u uw serviceverzoek rechtstreeks bij hen indient, dus niet via de groothandel
Arnold Lammering neemt geen serviceverzoeken Grohe, Hotbath, Sunshower en Detremmerie in behandeling.
Grohe servicepagina
Hotbath servicepagina
Sunshower servicepagina
Detremmerie servicepagina

Gegevens van uw bedrijf

Gegevens van uw bedrijf of het bedrijf dat voor u heeft gewerkt

Gegevens van particulier

Gegevens artikelen voor gewenste service

De reden van uw service-aanvraag

Eventueel kunt u foto's toevoegen

Spamcontrole
We willen graag spam voorkomen
Image CAPTCHA

We helpen u graag met uw service-aanvraag